Hola a totes,
Com cada any La Barraqueta celebrarà el dinar del Solstici d’Hivern, el proper dissabte 17 de desembre.
Prèviament al dinar, celebrarem la tradicional cagada de la Tiona per a xiques i grans, amenitzat per la companyia de teatre Nòmades, que ens delectaran amb la seva improvització tan característica!
Tot seguit, i per fer entrar la gana, retrobar-nos i compartir la plaça del Raspall en comunitat, vermut mentre s’acaba de cuinar el tradicional menú de Nadal.
El menú constarà d’escudella amb galets i carn d’olla. També hi haurà opció vegana (escudella de galets i seitan amb salseta)! El cost del dinar serà de 13€ per a sòcies i de 15€ per a no sòcies.
Finalment, celebrarem el concurs de postres, i tot seguit, Binga musical, a càrrec de Gràcia als Balcons.
Us podeu apuntar al dinar en AQUEST ENLLAÇ (fins dilluns 12 de desembre).
