Som una xarxa de dones diverses. Juntes lluitem, ens apoderem, reflexionem, debatem i mobilitzem des de l’àmbit local per tal de combatre l’estructura heteropatriarcal que diàriament ens oprimeix. Transmesa per les estructures i institucions; des de la família, passant per l’escola, la cultura i els mercats fins a les actituds més quotidianes que intenten domesticar-nos, fer-nos vulnerables, encasellar-nos i silenciar-nos.
Combatem també el capitalisme; sistema d’explotació de la classe treballadora que es troba intrínsecament lligat i que no és viable sense el patriarcat, sense la divisió sexual del treball i sense la desvalorització del treball domèstic, reproductiu i de cura que sosté l’economia entesa com a productiva i que encara recau majoritàriament en les dones.
Al llarg de més de tots aquests anys hem realitzat campanyes, accions i tallers formatius diversos. Si estàs interessada en participar-hi, posa’t en contacte amb nosaltres.